четверг, 14 июня 2012 г.


Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…
При організації навчального процесу, коли вчителі більше мовчать, а учні більше говорять і діють, роль запитань змінюється. Керування процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань – це основа якісного навчання. Вибір правильних типів запитань, які ставити учням для обговорення всім класом, в дискусіях у малих групах або ж у бесідах один-на-один, є дуже важливим, адже саме вони провокують мислення учнів. Постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми. Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.

5 комментариев:

  1. Вітаю з вдалим проходженням тренінгу!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Молодці! Вітаю! Я навчусь так робити в понеділок!
    Я спробувала створити опитувальник, не повірила, що вийшло!
    Відповідай на docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEtfWWtWU2lLM1dlYjVUcDk2MUZ6MWc6MQ
    Дякую за допомогу та підтримку!

    ОтветитьУдалить